Привет,
Прежде всего прошу прощения, если пишу не в ту ветку!
Теперь к моей проблеме:
Я играю на Locowin около 6 месяцев! Пока у меня никогда не было проблем ни с выводом, ни с депозитом!
2 недели назад я использовал новую кредитную карту! теперь я хотел снять 350 евро в четверг, и KYC потребовал от меня копию KK. Конечно, я отправил их сразу! Сегодня пришло письмо, что проверка завершена и все в порядке! Теперь я получил электронное письмо о том, что им все еще нужны мои банковские выписки с марта по май для оплаты и подтверждение зарплаты! Я опубликую письмо здесь, чтобы быть в безопасности, не то, чтобы я что-то неправильно понял:
Мы обязаны выполнить проверку вашей учетной записи в казино. Пожалуйста, используйте следующие ссылки, чтобы загрузить свои документы и пройти проверку через наш безопасный портал. Обратите внимание, что каждая ссылка дает вам 15 минут на загрузку этого документа:
Документы об источнике богатства (Пожалуйста, предоставьте документальное подтверждение вашего перечисленного источника богатства (пенсионного дохода), средств, использованных для депозита в нашем казино за март и май, и выписку с банковского счета ******** за те же месяцы. Обратите внимание, что банковская выписка должна быть нефильтрованной и в формате PDF с указанием вашего имени, номера счета и всех транзакций.)
Вывод средств с вашего счета невозможен до тех пор, пока вы не выполните этот запрос.
Заранее благодарим вас за помощь в этих необходимых процедурах
С уважением, команда Locowin.
Примечание. Этот адрес электронной почты не может принимать ответы.
Эм... почему я должен? Должен ли я? Это законно?
Я определенно потерял около 10 000 евро за последние 2 месяца, и даже если это больно, я все еще могу себе это позволить, и я не в дороге! А теперь за смешные 350 евро они такие хлопоты!
Может ли кто-нибудь помочь мне или сказать мне, что делать? Я не обязательно говорю о 350 €, но я чувствую себя немного шуткой! Почему бы вам не сделать это перед внесением депозита... мне это кажется грабежом!
Заранее благодарю и жду ваших отзывов!
С наилучшими пожеланиями
Hello,
First of all I apologize if I'm posting in the wrong thread!
Now to my problem:
I've been playing on Locowin for about 6 months! So far I have never had any problems, neither with withdrawals nor with deposits!
2 weeks ago I used a new credit card! now I wanted to withdraw €350 on Thursday and KYC wanted a copy of the KK from me. Of course I sent them straight away! Received an email today that the check was complete and everything was OK! Now I've received an email that they still want my bank statements from March to May for payment and the proof of salary! I'll post the mail here to be on the safe side, not that I misunderstood anything:
We are required to complete verification checks on your casino account, please use following links to upload your documents and verify through our secure portal. Please note that each link allows 15 minutes for you to upload that document:
Source of Wealth Documents (Kindly provide documentary evidence of your listed source of wealth (retirement income), for the funds used to deposit in our casino for the months of March and May and the bank statement of account ******** for the same months. Please note that the bank statement must be unfiltered and in PDF format, showing your name, account number, and all transactions. )
No withdrawals can be processed from your account until you comply with this request.
Thank you in advance for assisting with these necessary procedures
Yours sincerely, the Locowin team.
Note: This email address cannot accept replies.
Um...why should I? Do I have to? Is this legal?
I've certainly lost about 10,000€ in the last 2 months, and even if it hurts, I can still afford it and I'm not on the road! And now for a ridiculous €350 they are such a hassle!
Can someone help me or tell me what to do? I'm not necessarily talking about the 350€, but I feel a little kidded! Why don't you do that before making a deposit... it feels like a rip off to me!
Thank you in advance and I look forward to your feedback!
With best wishes
Hallo,
zuerst bitte ich um Entschuldigung wenn ich im falschen Thread posten sollte!
Nun zu meinem Problem:
Ich spile seit ca.6 Monate auf Locowin! Bisher hatte ich nie Probleme, weder bei Auszahlung noch bei Einzahlung!
Vor 2 Wochen hab ich eine neue Kreditkarte benutzt! nun wollte ich Donnerstag 350€ auszahlen lassen, und KYC wollte von mir eine Kopie der KK. Hab ich denen natürlich gleich geschickt! Heute Email erhalten das die Überprüfung durch sei und alles OK wäre! Nun hab ich eine Email erhalten, das sie zur Auszahlung noch meine Kontoauszüge von März bis Mai wollen und den Gehaltsnachweis! Ich poste mal zur Sicherheit die Mailhierher, nicht das ich was missverstanden hab:
We are required to complete verification checks on your casino account, please use following links to upload your documents and verify through our secure portal. Please note that each link allows 15 minutes for you to upload that document:
Source of Wealth Documents (Kindly provide documentary evidence of your listed source of wealth (retirement income), for the funds used to deposit in our casino for the months of March and May and the bank statement of account ******** for the same months. Please note that the bank statement must be unfiltered and in PDF format, showing your name, account number, and all transactions. )
No withdrawals can be processed from your account until you comply with this request.
Thank you in advance for assisting with these necessary procedures
Yours sincerely, the Locowin team.
Note: This email address cannot accept replies.
Ehm....wieso sollte ich das? Muss ich das? Ist dies rechtens?
Sicherlich hab ich ca 10000€ verloren in den letzten 2 Monate, und auch wenn es weh tut, so kann ich es mir dennoch leisten und bin nicht auf der Strasse! Und jetzt für lächerliche 350€ machen die so einen Stress!
Kann mir jemand helfen oder sagen was ich tun soll? Mir geht es nicht unbedingt um die 350€, aber ich fühle mich etwas veräppelt! Warum machen Sie sowas denn nicht vor einer Einzahlung....für mich kommt das wie Abzocke vor!
Ich bedanke mich schon im Voraus und hoffe auf Rückmeldung!
Mit freundlichen Grüsse