Дорогая Радка, То, через что я с ними прохожу, просто невероятно, только что получила этот эмиль...
Дорогая Рамона,
Мы надеемся, что это письмо найдет вас хорошо.
Мы отправляем вам это электронное письмо от команды защиты игроков CrazePlay.
Как лицензированный оператор, мы обязаны проводить определенные проверки учетных записей всех игроков, чтобы убедиться, что мы обеспечиваем безопасную игровую среду, а также убедиться, что каждый из наших игроков пользуется самыми высокими стандартами наряду с безопасным и честным игровым процессом.
Мы рассмотрели вашу жалобу и хотели бы сообщить вам, что после нашего расследования мы вернем платеж в размере 320,00 евро.
К сожалению, после нескольких попыток вернуть вам деньги с помощью банковского перевода и Skrill, мы так и не смогли отправить ваши 320 евро.
Мы будем рады вернуть деньги на IBAN третьего лица только в этом случае, это может быть банковский счет друга или члена семьи старше 18 лет (пожалуйста, не указывайте IBAN Santander или Danske)
Чтобы обработать этот возврат, нам нужно будет получить следующее, чтобы проверить способ оплаты:
Выписка из банка третьей стороны. Документ должен быть представлен в исходном формате PDF или в бумажном формате без фильтрации транзакций.
Пожалуйста, используйте ссылку в следующем письме, чтобы загрузить свои документы; убедитесь, что необходимая информация хорошо видна во избежание каких-либо задержек при проверке.
Как только запрошенный документ будет предоставлен, мы постараемся обработать ваш платеж как можно скорее.
Если у вас есть какие-либо дополнительные проблемы, вопросы или комментарии, не стесняйтесь обращаться в нашу службу поддержки клиентов.
Искренне,
Команда защиты игроков
Казино CrazePlay
Конечно, я сделал это немедленно через свою дочь, это не то, что я предлагал это несколько недель назад, если это было невозможно через мою дочь, она сказала нет Ммммм, это возмутительно, что моя дочь должна объясняться, чтобы я получил прибыль, а не как всегда пишут возврат, моя победа, теперь конечно опять жду, надо сначала все перепроверить, это все просто невероятно.
я буду держать вас в курсе
С наилучшими пожеланиями
лачуга
Dear Radka, What I'm going through with them is unbelievable, just received this emil...
Dear Ramona,
We hope this email finds you well.
We are sending this email to you from the CrazePlay Player Protection Team.
As a licensed operator, we are required to carry out certain checks on all player accounts to ensure that we are providing a safe playing environment as well as making sure that each of our players are enjoying the highest standards along with safe and fair gameplay.
We have reviewed your complaint and would like to kindly inform you that following our investigation we will be refunding the payment of €320.00.
Unfortunately after several attempts to refund you via Bank Transfer and Skrill we were still unable to send your €320.
We are happy to refund the money to an IBAN of a 3rd party just on this occasion, this could be a bank account of a friend or family member over the age of 18 (please do not provide Santander or Danske IBAN)
In order to process this refund, we will need to receive the following in order to verify the payment method:
3rd Party Bank Statement - The document shall be submitted in the original PDF or paper format, without filtering the transactions.
Please use the link in the next email to upload your documents; make sure that the necessary information is clearly visible in order to avoid any delays during verification.
Once the requested document has been provided we will strive to process your payment as soon as possible.
Should you have any further concerns, questions, or comments, don't hesitate to contact our Customer Service Team.
Sincerely,
The Player Protection Team
CrazePlay Casino
Of course I did it immediately through my daughter, it's not like I offered this weeks ago if it wasn't possible through my daughter, she said no Mmmmm, it's outrageous that my daughter has to explain herself so that I get a profit and not how they always write a refund, my win, now of course I'm waiting again, everything has to be checked again first, it's all just unbelievable.
I'll keep you posted
Best regards
shanty
Liebe Radka,Was ich mit denen durchmache ist unfassbar,habe gerade diese emil erhalten...
Dear Ramona,
We hope this email finds you well.
We are sending this email to you from the CrazePlay Player Protection Team.
As a licensed operator, we are required to carry out certain checks on all Player accounts to ensure that we are providing a safe playing environment as well as making sure that each of our players are enjoying the highest standards along with safe and fair gameplay.
We have reviewed your complaint and would like to kindly inform you that following our investigation we will be refunding the payment of €320.00.
Unfortunately after several attempts to refund you via Bank Transfer and Skrill we were still unable to send your €320.
We are happy to refund the money to an IBAN of a 3rd Party just on this occasion, this could be a bank account of a friend or family member over the age of 18 ( please do not provide Santander or Danske IBAN)
In order to process this refund, we will need to receive the following in order to verify the payment method:
3rd Party Bank Statement - The document shall be submitted in the original PDF or paper format, without filtering the transactions.
Please use the link in the next email to upload your documents; make sure that the necessary information is clearly visible in order to avoid any delays during verification.
Once the requested document has been provided we will strive to process your payment as soon as possible.
Should you have any further concerns, questions, or comments, don’t hesitate to contact our Customer Service Team.
Sincerely,
The Player Protection Team
CrazePlay Casino
Natürlich habe ich das sofort gemacht über meine Tochter,ist ja nicht so das ich dies schon vor Wochen angeboten habe ob es nicht über meine Tochter ginge,wurde verneint Mmmmm,unverschämt ist das meine Tochter sich darlegen muss,damit ich Gewinn erhalte und nicht wie die immer schreiben Rückerstattung,ne mein Gewinn,jetzt warte ich natürlich wieder, muss ja wieder erst alles geprüft werden,einfach unfassbar das alles.
Ich werde dich auf dem laufenden halten
Liebe Grüße
Shanty
Автоматический перевод: